Prognozowanie popytu w produkcji: Od danych do przyszłości

Prognozowanie popytu w produkcji: Od danych do przyszłości

Branża produkcyjna może obejmować jedne z najbardziej złożonych procesów w wielu obszarach, od zarządzania surowcami, przez łańcuch dostaw, po zasoby i technologię. Wszystkie te obszary wymagają precyzyjnej równowagi, która pomaga producentom zapewnić lepszą odporność w obliczu nieoczekiwanych warunków rynkowych…

Kwalifikowane vs. niekwalifikowane leady

Kwalifikowane vs. niekwalifikowane leady

Lead kwalifikujący się do sprzedaży to potencjalny klient pozyskany przez dział marketingu i zweryfikowany przez zespół sprzedaży. Po początkowym kontakcie potencjalnego klienta z działem marketingu, działu sprzedaży kontynuuje interakcję, badając jego zainteresowanie i zdolność do zakupu. Jeśli dział sprzedaży…

Jak przygotować firmę do samoobsługi?

Jak przygotować firmę do samoobsługi?

Sprawa wygląda tak: klienci są dziś zalewani reklamami, sugestiami, e-mailami i innymi materiałami promocyjnymi, jakby nie było jutra na podjęcie decyzji o zakupie. I nie mówimy, że nie jest to ważne dla zapewnienia dobrze przygotowanej bazy odbiorców. Oczywiście, że jest. Ale równie…

Zmiana CRM? Skąd wiedzieć kiedy odejść

Zmiana CRM? Skąd wiedzieć kiedy odejść

Potrzeby firmy i oprogramowania szybko ewoluują. Sensowne byłoby, aby firmy wprowadzały zmiany tak szybko jak to konieczne, ale zmiana nigdy nie przychodzi łatwo. Według najnowszych danych, tylko 34% inicjatyw zmian kończy się sukcesem. To samo źródło twierdzi,…

5 sposobów na inteligentniejszą pracę zespołu sprzedaży B2B z SugarCRM

5 sposobów na inteligentniejszą pracę zespołu sprzedaży B2B z SugarCRM

W branżach takich jak produkcja, sprzedaż hurtowa i dystrybucja, długoterminowe relacje z klientami są najważniejsze. Technologia nie zastąpi ludzkiego podejścia, ale może pomóc zespołowi sprzedaży B2B uzyskać przewagę nad konkurencją. SugarCRM ułatwia sprzedaż, wykorzystując wbudowaną inteligencję do odkrywania…

Najważniejsze cechy oprogramowania do obsługi klienta

Najważniejsze cechy oprogramowania do obsługi klienta

Coraz więcej firm koncentruje się dziś na zapewnieniu wyjątkowej obsługi klienta. Dlatego też znalezienie dobrego oprogramowania do obsługi klienta jest jednym z głównych wyzwań stojących przed firmami każdej wielkości, niezależnie od ich profilu. Jeśli zastanawiasz…

1217